Zamknij

Inspektor

Nr oferty: StPr/24/0456Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łomży

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Dworna 16, 18-400 Łomża, powiat: m. Łomża, woj: podlaskie
Zakres obowiązków: 1. prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów wypoczynkowych i innych nieobecności pracowników zatrudnionych w podległych sądach z wykorzystaniem systemów informatycznych, 2. prowadzenie ewidencji i wystawianie legitymacji służbowych dla pracowników sądów oraz sędziów w stanie spoczynku, 3. przygotowywanie projektów decyzji, wniosków kadrowych, regulaminów i procedur wewnętrznych w sprawach kadrowych wynikających z obowiązujących przepisów: ustawy prawo o ustroju sądów powszechnych, ustawy o urzędnikach sądów i prokuratury, ustawy o kuratorach sądowych, kodeksu pracy oraz aktów wykonawczych dotyczących pracowników sądów, 4. zakładanie i prowadzenie akt osobowych sędziów, asystentów sędziego, specjalistów, kuratorów, urzędników i innych pracowników sądu, 5. prowadzenie spraw szkoleniowych pracowników, 6. sporządzanie sprawozdań, analiz, wykazów i innych raportów z obszaru kadrowego, 7. prowadzenie teczek tematycznych korespondencji wyłączonej z prowadzenia w systemie EZD PUW, znajdujących się w Oddziale Administracyjnym z zakresu spraw kadrowych, niezwiązanych z prowadzeniem akt osobowych 8. ewidencjonowanie wpływającej do Oddziału Administracyjnego korespondencji w systemie informatycznym EZD PUW z zakresu spraw kadrowych, 9. obsługa programu Zintegrowany System Rachunkowości i Kadr (ZSRK SAP), 10. obsługa czynności związanych z dokonywanymi ocenami kwalifikacyjnymi pracowników i procesami nominacyjnymi sędziów. *Szczegóły zawarte w ogłoszeniu nr A.110.3.2024 zamieszczonym na stronie Sądu Okręgowego w Łomży: www.lomza.so.gov.pl - oferty pracy
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 01.06.2024
Wynagrodzenie brutto: od 5 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat)
    Pozostałe wymagania
    Inne wymagania: Wymagania niezbędne dotyczące osób ubiegających się o zatrudnienie: 1. pełna zdolność do czynności prawnych, 2. nieposzlakowana opinia, 3. niekaralność za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe, 4. przeciwko kandydatowi nie może być prowadzone postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe, 5. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku, 6. wykształcenie wyższe na poziomie studiów pierwszego stopnia, 7. znajomość regulacji prawnych z zakresu prawa pracy, 8. co najmniej 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu spraw kadrowych potwierdzone odpowiednimi dokumentami (np. zaświadczenia, świadectwa pracy, zakresy czynności itp.), 9. znajomość metod i technik pracy biurowej, 10. umiejętność redagowania pism, dokumentów i informacji, 11. bardzo dobra znajomość obsługi komputera i praktyczna znajomość pakietu biurowego MS Office, 12. odporność na stres, dobra organizacja pracy własnej, praca pod presją czasu, umiejętność pracy w zespole. Preferowane wymagania dodatkowe: 1. preferowany kierunek studiów: administracja i nauki pokrewne lub studia podyplomowe w zakresie prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, zarządzania zasobami ludzkimi lub pokrewne, 2. umiejętność szybkiego pozyskiwania i praktycznego stosowania nowej wiedzy, 3. doświadczenie w prowadzeniu spraw kadrowych w jednostkach administracji publicznej, 4. znajomość systemów informatycznych z zakresu prowadzenia spraw kadrowych, 5. terminowość, odpowiedzialność, rzetelność i komunikatywność, 6. wysoki poziom wiedzy ogólnej i kultury osobistej. Dodatkowe atuty: 1. staż pracy w sądzie lub prokuraturze na podobnym stanowisku, 2. wiedza w zakresie struktury i organizacji sądów powszechnych, w tym znajomość: - ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. Prawo o ustroju sądów powszechnych (tekst jednolity Dz. U. z 2024 r. poz. 334), - ustawy z dnia 18 grudnia 1998 r. o pracownikach sądów i prokuratury (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 577), - ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. o kuratorach sądowych ( tj. Dz.U. z 2023 r. poz. 1095), - rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 18 czerwca 2019 r. Regulamin urzędowania sądów powszechnych (tekst jednolity Dz. U. z 2022 r., poz. 2514 z późn. zm.), - zarządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 19 czerwca 2019 r. w sprawie organizacji i zakresu działania sekretariatów sądowych oraz innych działów administracji sądowej (Dz. Urz. MS z 2019 r. poz. 138 z późn. zm.).
    Dane pracodawcy:
    Pracodawca: Sąd Okręgowy w Łomży
    Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
    Adres: Dworna 16, 18-400 Łomża, powiat: m. Łomża, woj: podlaskie
    Osoba do kontaktu: Joanna Truszkowska
    Numer telefonu: +48 86 215 42 52
    E-mail:
    Język aplikacji: polski
    Wymagane dokumenty: 1. zgłoszenie na konkurs adresowane do Dyrektora Sądu Okręgowego w Łomży ze wskazaniem sygnatury konkursu, 2. własnoręcznie podpisane cv z przebiegiem nauki i pracy zawodowej, 3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie do pob
    Sposób kontaktu
    przekazania dokumentów:
    Termin: do dnia 17 maja 2024 r
    1) informowanie o zmianach w obowiązującym stanie prawnym oraz o stwierdzonych naruszeniach prawa i przedstawianie wniosków w celu usunięcia przyczyn nieprawidłowości; 2) sporządzanie opinii prawnych; 3) opiniowanie projektów dokumentów kompetencyjnych i normatywno - rozkazodawczych, projektów decyzji, rozkazów personalnych i postanowień w postępowaniu administracyjnym; 4) zastępstwo prawne przed sądami i innymi organami orzekającymi; 5) opiniowanie projektów zawieranych umów; 6) uzgadnianie dokumentów wewnętrznych jednostki, pism i decyzji pod względem formalno-prawnym; 7) udzielanie pomocy prawnej w prowadzeniu postępowań powypadkowych; 8) badanie zasadności zgłaszanych roszczeń odszkodowawczych i przedstawianie wniosków co do sposobu ich załatwiania; 9) udzielanie pomocy prawnej właściwym organom Dowódcy 18 Pułku Logistycznego w Łomży przy opracowywaniu projektów rozkazów, decyzji administracyjnych, dokumentów powodujących zobowiązania finansowe oraz opiniowania ich pod względem formalno-prawnym; 10) udzielanie bieżących porad prawnych pracownikom i żołnierzom oraz kadrze na samodzielnych stanowiskach pracy; 11) wykonywanie doradztwa prawnego podczas podejmowania decyzji o prowadzeniu operacji wojskowych na określonych obszarach w celu eliminowania skutków tych działań na społeczeństwo i środowisko; 12) udzielanie pomocy prawnej osobom prowadzącym postępowanie wyjaśniające i rozpatrującym sprawy w związku ze stwierdzeniem szkód w mieniu wojskowym; 13) udzielanie pomocy prawnej osobom prowadzącym postępowania dyscyplinarne w zakresie prowadzonych spraw; 14) prowadzenie szkoleń specjalistycznych w 18 Pułku Logistycznym, w tym m.in.: z zakresu Międzynarodowego Prawa Humanitarnego Konfliktów Zbrojnych; 15) udział w pracach komisji antymobbingowej w przypadku jej powołania; 16) udział w szkoleniach Radców Prawnych organizowanych w ramach szkolenia Wojskowej Służby Prawnej.
    StPr/24/0491
    data rozpoczęcia pracy od 01.08.2024
    wynagrodzenie od od 1 360 PLN

    Poradnictwo psychologiczne indywidualne dla dzieci, dorosłych, dla par, rodzin, warsztaty grupowe.
    StPr/24/0489
    data rozpoczęcia pracy od 01.06.2024
    wynagrodzenie od od 4 700 PLN

    - Kontrola zakładów różnych branż. 1. W przypadku kandydatów z wykształceniem prawniczym na stanowisko referenta prawnego: udzielanie pisemnych i ustnych porad prawnych z zakresu prawa pracy, prowadzenie postępowań administracyjnych w związku z rozpoznawaniem środków odwoławczych, rozpoznawanie wniosków o udostępnienie informacji publicznej, współpraca z partnerami społecznymi, organami administracji państwowej i samorządowej. 2. W przypadku kandydatów z wykształceniem technicznym na stanowisko młodszego specjalisty: prowadzenie działalności prewencyjnej i promocyjnej w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, współpraca z partnerami społecznymi, organami administracji państwowej i samorządowej, wprowadzanie danych oraz tworzenie sprawozdań w systemach informatycznych związanych z działalnością kontrolno-nadzorczą i prewencyjną, realizacja zadań służących bieżącej obsłudze Okręgowego Inspektoratu Pracy. * Po zakończeniu aplikacji inspektorskiej i zdaniu egzaminu państwowego oraz uzyskaniu uprawnień inspektorskich, do zakresu obowiązków należy:wykonywanie i realizacja zadań kontrolno-nadzorczych w zakładach różnych branż na terenie województwa podlaskiego zgodnie z Ustawą z dnia 13.04.2007 o Państwowej Inspekcji Pracy (Dz. U. z 2024 poz. 97); prowadzenie działań prewencyjno-promocyjnych; doradztwo w zakresie prawa pracy i bhp.
    StPr/24/0482
    data rozpoczęcia pracy od 01.09.2024
    wynagrodzenie od od 5 000 do 6 000 PLN

    praca na magazynier, obsługa maszyn i wózków widłowych z podnośnikiem
    312338
    data rozpoczęcia pracy od 17.05.2024
    wynagrodzenie od od 4 300

    - obsługiwanie maszyn i urządzeń - obrabianie materiałów - wytwarzanie okien z tworzyw sztucznych
    312335
    data rozpoczęcia pracy od 17.05.2024
    wynagrodzenie od od 4 300

    Wykonywanie termomodernizacji budynków; szpachlowanie; malowanie; nakładanie tynków; układanie glazury; drobne prace stolarskie.
    StPr/24/0254
    data rozpoczęcia pracy od 03.06.2024
    wynagrodzenie od od 4 242 do 4 242 PLN

    praca przy składaniu elementów wytworzonych z tworzywa pcv
    312261
    data rozpoczęcia pracy od 16.05.2024
    wynagrodzenie od od 4 239

    składanie elementów z wytworzonych z aluminium
    312259
    data rozpoczęcia pracy od 16.05.2024
    wynagrodzenie od od 4 242

    Prace biurowe.
    StPr/24/0477
    data rozpoczęcia pracy od 15.05.2024
    wynagrodzenie od od 4 500 do 6 500 PLN

    Prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej sieci cieplnej, sprawowanie nadzoru nad wykonywaniem prac związanych z usuwaniem awarii, monitoring sprawności aparatury kontrolno- pomiarowej, bieżąca aktualizacja bazy danych o miejskiej sieci cieplnej.
    StPr/24/0480
    data rozpoczęcia pracy od 01.06.2024
    wynagrodzenie od od 4 242 do 6 500 PLN