Zamknij

Podinspektor stanowisko do obsługi księgowej i administracyjnej

Nr oferty: StPr/24/0464Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łomży

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Szosa Zambrowska 1/27, 18-400 Łomża, powiat: m. Łomża, woj: podlaskie
Zakres obowiązków: Wykaz zakresu głównych zadań wykonywanych na stanowisku: - prowadzenie rozliczeń wynagrodzenia rodzin zastępczych; - przygotowywanie not księgowych; - uzgadnianie planu finansowego i wykonania wydatków budżetowych w poszczególnych paragrafach klasyfikacji budżetowej oraz zadaniach; - sprawdzanie dokumentów finansowych pod względem formalnym i rachunkowym; - bieżące dekretowanie i księgowanie dochodów i wydatków budżetowych; - prowadzenie bieżącej sprawozdawczości jednostki; - przygotowywanie projektów decyzji o odpłatność rodziców biologicznych za pobyt dzieci w rodzinach zastępczych i placówkach opiekuńczo wychowawczych; - prowadzenie archiwum zakładowego PCPR, - przyjmowanie, przechowywanie oraz zabezpieczanie dokumentacji zgromadzonej w archiwum zakładowym oraz prowadzenie jej ewidencji, - udostępnianie dokumentacji przechowywanej w archiwum zakładowym osobom upoważnionym, - inicjowanie brakowania oraz brakowanie dokumentacji niearchiwalnej przechowywanej w PCPR, - przekazywanie materiałów archiwalnych do archiwum państwowego,
Rodzaj umowy: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 10.05.2024
Wynagrodzenie brutto: od 4 800 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
    Pozostałe wymagania
    Inne wymagania: Kandydat przystępujący do naboru musi spełniać następujące wymagania: 1) Niezbędne (obligatoryjne podlegające ocenie w ramach wstępnej kwalifikacji kandydatów): - wykształcenie wyższe ekonomiczne; - co najmniej 3 lata stażu pracy w księgowości; - bardzo dobra znajomość przepisów prawa z zakresu: ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, ustawy o pomocy społecznej, ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, ustawy o samorządnie powiatowym, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o ochronie danych osobowych; - bardzo dobra umiejętność obsługi komputera z zakresu obsługi programów biurowych; - obywatelstwo polskie; - niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; - pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych; - nieposzlakowana opinia; - cechy osobowościowe: umiejętność organizacji pracy, umiejętność podejmowania decyzji, odpowiedzialność, komunikatywność, rzetelność. 2) Dodatkowe (preferowane podlegające dodatkowej ocenie w ramach końcowego wyboru kandydatów): - znajomość techniki opracowywania aktów prawnych (uchwał, zarządzeń) oraz decyzji administracyjnych; - znajomość przepisów płacowych, kadrowych i ZUS; - znajomość ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, - znajomość prowadzenia archiwum zakładowego; - Dobra organizacja pracy; - Umiejętność pracy w zespole; - Odporność na stres.
    Dane pracodawcy:
    Pracodawca: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Łomży
    Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
    Adres: Szosa Zambrowska 1/27, 18-400 Łomża, powiat: m. Łomża, woj: podlaskie
    Osoba do kontaktu: Karolina Wiśniewska
    Numer telefonu: 86 2156942
    E-mail:
    Język aplikacji: polski
    Wymagane dokumenty: Warunkiem wzięcia udziału w rekrutacji jest złożenie przez Kandydata następujących dokumentów: - Curriculum Vitae (CV); - list motywacyjny; - kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie; - kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje po
    Sposób kontaktu
    przekazania dokumentów:
    Termin: do dnia 23 maja 2024 r., do godz. 14:00
    1) informowanie o zmianach w obowiązującym stanie prawnym oraz o stwierdzonych naruszeniach prawa i przedstawianie wniosków w celu usunięcia przyczyn nieprawidłowości; 2) sporządzanie opinii prawnych; 3) opiniowanie projektów dokumentów kompetencyjnych i normatywno - rozkazodawczych, projektów decyzji, rozkazów personalnych i postanowień w postępowaniu administracyjnym; 4) zastępstwo prawne przed sądami i innymi organami orzekającymi; 5) opiniowanie projektów zawieranych umów; 6) uzgadnianie dokumentów wewnętrznych jednostki, pism i decyzji pod względem formalno-prawnym; 7) udzielanie pomocy prawnej w prowadzeniu postępowań powypadkowych; 8) badanie zasadności zgłaszanych roszczeń odszkodowawczych i przedstawianie wniosków co do sposobu ich załatwiania; 9) udzielanie pomocy prawnej właściwym organom Dowódcy 18 Pułku Logistycznego w Łomży przy opracowywaniu projektów rozkazów, decyzji administracyjnych, dokumentów powodujących zobowiązania finansowe oraz opiniowania ich pod względem formalno-prawnym; 10) udzielanie bieżących porad prawnych pracownikom i żołnierzom oraz kadrze na samodzielnych stanowiskach pracy; 11) wykonywanie doradztwa prawnego podczas podejmowania decyzji o prowadzeniu operacji wojskowych na określonych obszarach w celu eliminowania skutków tych działań na społeczeństwo i środowisko; 12) udzielanie pomocy prawnej osobom prowadzącym postępowanie wyjaśniające i rozpatrującym sprawy w związku ze stwierdzeniem szkód w mieniu wojskowym; 13) udzielanie pomocy prawnej osobom prowadzącym postępowania dyscyplinarne w zakresie prowadzonych spraw; 14) prowadzenie szkoleń specjalistycznych w 18 Pułku Logistycznym, w tym m.in.: z zakresu Międzynarodowego Prawa Humanitarnego Konfliktów Zbrojnych; 15) udział w pracach komisji antymobbingowej w przypadku jej powołania; 16) udział w szkoleniach Radców Prawnych organizowanych w ramach szkolenia Wojskowej Służby Prawnej.
    StPr/24/0491
    data rozpoczęcia pracy od 01.08.2024
    wynagrodzenie od od 1 360 PLN

    Poradnictwo psychologiczne indywidualne dla dzieci, dorosłych, dla par, rodzin, warsztaty grupowe.
    StPr/24/0489
    data rozpoczęcia pracy od 01.06.2024
    wynagrodzenie od od 4 700 PLN

    - Kontrola zakładów różnych branż. 1. W przypadku kandydatów z wykształceniem prawniczym na stanowisko referenta prawnego: udzielanie pisemnych i ustnych porad prawnych z zakresu prawa pracy, prowadzenie postępowań administracyjnych w związku z rozpoznawaniem środków odwoławczych, rozpoznawanie wniosków o udostępnienie informacji publicznej, współpraca z partnerami społecznymi, organami administracji państwowej i samorządowej. 2. W przypadku kandydatów z wykształceniem technicznym na stanowisko młodszego specjalisty: prowadzenie działalności prewencyjnej i promocyjnej w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, współpraca z partnerami społecznymi, organami administracji państwowej i samorządowej, wprowadzanie danych oraz tworzenie sprawozdań w systemach informatycznych związanych z działalnością kontrolno-nadzorczą i prewencyjną, realizacja zadań służących bieżącej obsłudze Okręgowego Inspektoratu Pracy. * Po zakończeniu aplikacji inspektorskiej i zdaniu egzaminu państwowego oraz uzyskaniu uprawnień inspektorskich, do zakresu obowiązków należy:wykonywanie i realizacja zadań kontrolno-nadzorczych w zakładach różnych branż na terenie województwa podlaskiego zgodnie z Ustawą z dnia 13.04.2007 o Państwowej Inspekcji Pracy (Dz. U. z 2024 poz. 97); prowadzenie działań prewencyjno-promocyjnych; doradztwo w zakresie prawa pracy i bhp.
    StPr/24/0482
    data rozpoczęcia pracy od 01.09.2024
    wynagrodzenie od od 5 000 do 6 000 PLN

    praca na magazynier, obsługa maszyn i wózków widłowych z podnośnikiem
    312338
    data rozpoczęcia pracy od 17.05.2024
    wynagrodzenie od od 4 300

    - obsługiwanie maszyn i urządzeń - obrabianie materiałów - wytwarzanie okien z tworzyw sztucznych
    312335
    data rozpoczęcia pracy od 17.05.2024
    wynagrodzenie od od 4 300

    Wykonywanie termomodernizacji budynków; szpachlowanie; malowanie; nakładanie tynków; układanie glazury; drobne prace stolarskie.
    StPr/24/0254
    data rozpoczęcia pracy od 03.06.2024
    wynagrodzenie od od 4 242 do 4 242 PLN

    praca przy składaniu elementów wytworzonych z tworzywa pcv
    312261
    data rozpoczęcia pracy od 16.05.2024
    wynagrodzenie od od 4 239

    składanie elementów z wytworzonych z aluminium
    312259
    data rozpoczęcia pracy od 16.05.2024
    wynagrodzenie od od 4 242

    Prace biurowe.
    StPr/24/0477
    data rozpoczęcia pracy od 15.05.2024
    wynagrodzenie od od 4 500 do 6 500 PLN

    Prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej sieci cieplnej, sprawowanie nadzoru nad wykonywaniem prac związanych z usuwaniem awarii, monitoring sprawności aparatury kontrolno- pomiarowej, bieżąca aktualizacja bazy danych o miejskiej sieci cieplnej.
    StPr/24/0480
    data rozpoczęcia pracy od 01.06.2024
    wynagrodzenie od od 4 242 do 6 500 PLN