Utrzymanie czystości oraz dbanie o estetykę i porządek przestrzeni firmowych. Wsparcie w organizacji spotkań i imprez firmowych. Obsługa pomieszczeń socjalnych. Wysyłka korespondencji, w tym obsługa kurierów. Prowadzenie rejestru zapasów, realizacja zamówień artykułów i materiałów eksploatacyjnych. Realizacja dodatkowych obowiązków zgodnie z bieżącymi potrzebami formy.
Przyjmowanie i kierowanie połączeń telefonicznych oraz udzielanie informacji. Zarządzanie pocztą, przesyłkami i obiegiem dokumentacji. Zarządzanie pocztą, przesyłkami i obiegiem dokumentacji. Zarządzanie stanem magazynowym materiałów eksploatacyjnych. Wsparcie komunikacji pomiędzy poszczególnymi działami w firmie. Współpraca przy organizacji spotkań biznesowych i wewnątrz firmowych. Obsługa przestrzeni administracyjnej oraz dbanie o porządek. Obsługa przestrzeni administracyjnej oraz dbanie o porządek. Wykonywanie innych zadań związanych z obsługą administracyjną zgodnie z potrzebami firmy.
Referent- kancelaria kryptograficzna:
- Prowadzenie ewidencji posiadanych materiałów kryptograficznych, kompletowanie materiałów kryptograficznych oraz przygotowywanie akt do archiwizacji.