Zamknij
Prezydent Miasta Łomża na podstawie art. 11 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135) ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Łomży ul. Stary Rynek 14. Główne zadania wykonywane na stanowisku: - prowadzenie spraw związanych z organizacją ruchu i zarządzaniem ruchem drogowym na ulicach, których zarządcą jest Prezydent Miasta Łomża, - utrzymanie nawierzchni ulic, chodników, obiektów inżynierskich, urządzeń zabezpieczających ruch oraz innych urządzeń związanych z drogą, - utrzymywanie czystości terenów zarządzanych przez Miasto, - nadzór nad wdrażaniem i funkcjonowaniem nowych technologii w zarządzaniu transportem, - wnioskowanie w sprawach budowy, modernizacji, utrzymania i ochrony urządzeń bezpieczeństwa ruchu, przeprowadzania okresowych kontroli stanu dróg ze szczególnym uwzględnieniem ich wpływu na stan bezpieczeństwa ruchu drogowego, - prowadzenie analiz organizacji i bezpieczeństwa ruchu drogowego, - uzgadnianie planów zagospodarowania przestrzennego w zakresie rozwiązań transportowych, - współdziałanie w zakresie integracji systemów zarządzania ruchem, - utrzymanie sieci sanitarnych w mieście oraz innych urządzeń związanych z ich funkcjonowaniem, - dokonywanie okresowych przeglądów infrastruktury sanitarnej, - wydawanie zgody (odmowy) na umieszczenie w pasie drogowym urządzeń lub obiektów niezwiązanych z gospodarką drogową lub potrzebami ruchu drogowego oraz na ich przebudowę lub remont w zakresie sieci wodociągowych, kanalizacyjnych i gazowych, - prowadzenie spraw awaryjnych ujęć wody, - prowadzenie spraw w zakresie utrzymania i rozwoju kanalizacji deszczowej, - prowadzenie spraw w zakresie komunikacji miejskiej, - koordynacja robót w pasie drogowym w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, opiniowanie projektów tych sieci, odbiory pasa drogowego, - prowadzenie spraw w zakresie ochrony przeciwpowodziowej, - współpraca z Policją w zakresie bezpieczeństwa i organizacji ruchu drogowego, - opiniowanie koncepcji nowych elementów podstawowego układu drogowego lub ich modernizacji w zakresie zgodności z planowanymi systemami zarządzania ruchem, studiów techniczno-ekonomicznośrodowiskowych, prognoz ruchu, studiów wykonalności i wniosków przygotowywanych przez inne komórki organizacyjne. * Warunki pracy na danym stanowisku: Praca w budynku Urzędu i na terenie Miasta. Praca wymagająca kontaktu elektronicznego, osobistego i telefonicznego z pracownikami Urzędu i podmiotami zewnętrznymi. Wykonywanie zadań pod presją czasu, zmienne tempo pracy. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.
StPr/25/0878
data rozpoczęcia pracy od 01.01.2026
wynagrodzenie od od 7 200 PLN

Główne obowiązki: - naliczanie wynagrodzeń z tytułów umów o pracę (wraz z wszelkimi dodatkami i potrąceniami ustawowymi) oraz umów cywilnoprawnych, świadczeń pracowniczych, składek ZUS, sporządzanie korekt, zaliczek na podatek dochodowy, zasiłków chorobowych; sporządzanie list płac oraz weryfikacja poprawności naliczonych składników wynagrodzenia i obsługa wypłat wynagrodzeń; - zarządzanie dokumentacją kadrową pracowników: zakładanie, prowadzenie i archiwizacja akt osobowych; sporządzanie umów o pracę, umów cywilnoprawnych, aneksów, porozumień, świadectw pracy, wypowiedzeń, zaświadczeń o zatrudnieniu i innych dokumentów pracowniczych zgodnie z przepisami Prawa Pracy; - prowadzenie dokumentacji dotyczącej ewidencji i rozliczania czasu pracy; - rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych; - bieżące wsparcie pracowników w kwestiach kadrowych i płacowych; - rozliczenia z instytucjami zewnętrznymi: przygotowywanie i przesyłanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS; - przygotowywanie sprawozdań i raportów do GUS oraz PFRON; - obsługa systemów kadrowo-płacowych w zakresie wprowadzania danych, rejestracji czasu pracy, ewidencji urlopów, monitorowanie i rozliczanie obowiązków związanych z PPK; - przygotowywanie dokumentów dot. przejścia na emeryturę lub rentę; - przygotowywanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu do ERP-7; - obsługa prowadzonych kontroli; - obsługa rozliczeń z PFRON, PPK, PZU i ZFŚS; - przygotowywanie bieżących zaświadczeń wg prośby pracowników, deklaracji rocz-nych (PIT, ZUS) i innych zgodnie z przepisami prawa; - współpraca w zakresie: nadzoru nad terminowością szkoleń BHP, terminowością i za-kresem wykonywanych badań BHP; - nadzorowanie harmonogramu badań lekarskich; - przygotowywanie raportów i analiz z zakresu kadr i płac; - monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy; - opracowywanie projektów wewnętrznych aktów prawnych (zarządzenia, regulaminy itp.) dot. polityki kadrowej; - inne zadania wynikające z przepisów prawa lub zaistniałej bieżącej sytuacji; - współpraca z organami kontrolnymi i instytucjami zewnętrznymi ZUS, komornikami, Inspekcją Pracy, Urzędem Pracy; - udział w prowadzeniu rekrutacji nowych pracowników; - wykonywanie innych zadań zleconych przez Dyrektora.
StPr/25/0877
data rozpoczęcia pracy od 01.02.2026
wynagrodzenie od od 5 500 do 5 800 PLN

/Ogłoszenie nr 158563/ ZAKRES ZADAŃ: Osoba na tym stanowisku: 1. Przygotowuje dokumentację związaną z naborami do pracy, nawiązaniem, trwaniem i ustaniem stosunku pracy, nabyciem praw emerytalno- rentowych, ustaleniem uprawnień pracowników do nagród jubileuszowych i innych świadczeń. 2. Zgłasza i wyrejestrowuje pracowników i członków ich rodzin oraz zleceniobiorców do ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych. 3. Prowadzi ewidencję osobową pracowników Powiatowego Inspektoratu Weterynarii oraz pomoce ewidencyjne do akt osobowych. 4. Prowadzeni akta osobowe w/w pracowników i pozostałą dokumentację pracowniczą. 5. Prowadzeni ewidencję czasu pracy i ewidencję urlopową. 6. Kontroluje przestrzeganie dyscypliny pracy. 7. Bieżąco i rzetelnie kontroluje sporządzane listy płac pod względem formalno-rachunkowym. 8. Sprawdza prawidłowość naliczania i przekazywania składek ZUS z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. 9. Sprawdza prawidłowości naliczania i przekazywania zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych do Urzędu Skarbowego zgodnie z obowiązującymi przepisami. 10. Przygotowuje i prowadzi dokumentację i rozliczenia dotyczące Pracowniczych Planów Kapitałowych i Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. 11. Współpracuje przy sporządzaniu opisów i wartościowaniu stanowisk pracy. 12. Nadzoruje terminowość dokonywania pierwszych i okresowych ocen w służbie cywilnej. 13. Współdziała z Powiatowym Lekarzem Weterynarii w przygotowywaniu opinii o pracy pracowników Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Łomży. 14. Terminowo i rzetelne sporządza sprawozdania budżetowe, statystyczne oraz inne wynikające z zakresu czynności. 15. Prowadzi ewidencję i kompletuje procedury kontroli zarządczej w Powiatowym Inspektoracie Weterynarii. 16. Prowadzeni ewidencję pełnomocnictw i upoważnień wydawanych pracownikom przez Powiatowego Lekarza Weterynarii. 17. Przygotowuje zaświadczenia o pracy. 18. Prowadzeni sprawy związane ze szkoleniami pracowników. 19. Na bieżąco i rzetelnie kontroluje dowody księgowe, faktury sprzedaży jednostki, pod względem formalno rachunkowym, dekretuje dowody księgowe i wprowadza je do systemu finansowo- księgowego bez zbędnej zwłoki a faktury wystawione z ostatnim dniem miesiąca do 6 dnia kalendarzowego następującego po tym miesiącu.
StPr/25/0874
data rozpoczęcia pracy od 02.01.2026
wynagrodzenie od od 6 000 PLN

Ogłoszenie o konkursie na staż urzędniczy w Sądzie Okręgowym w Łomży z docelowym zatrudnieniem na stanowisko inspektor ds. obronnych. Dyrektor Sądu Okręgowego w Łomży na podstawie art. 3b ustawy z dnia 18 grudnia 1998 r. o pracownikach sądów i prokuratury (tekst jednolity Dz. U. z 2025 r. poz. 1332) w związku z § 2 rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 17 stycznia 2008 r. w sprawie szczegółowego trybu i sposobu przeprowadzania konkursów na staż urzędniczy w sądzie i prokuraturze (tekst jednolity Dz. U. z 2014 r., poz. 400) ogłasza w drodze konkursu, nabór kandydatów na staż urzędniczy w Sądzie Okręgowym w Łomży na stanowisko stażysty, z docelowym zatrudnieniem stanowisko urzędnicze- inspektor ds. obronnych. Oznaczenie konkursu: A.1101.10.2025 I. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: 1. organizowanie, koordynowanie i bezpośrednie wykonywanie zadań o charakterze obronnym, obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego w Sądzie Okręgowym w Łomży oraz nadzorowanie i koordynowanie realizacji zadań w jednostkach podległych, 2. wykonywanie zadań w ramach przygotowań obronnych, w szczególności: - opracowywanie wytycznych w sprawie realizacji zadań obronnych oraz określanie zadań i trybu ich wykonania w podległych jednostkach organizacyjnych, - opracowanie i aktualizowanie regulaminu organizacyjnego Sądu Okręgowego na czas zewnętrznego zagrożenia bezpieczeństwa państwa i w czasie wojny, - opracowanie i aktualizowanie planu operacyjnego funkcjonowania Sądu Okręgowego w warunkach zewnętrznego zagrożenia bezpieczeństwa państwa i w czasie wojny, - organizacja i przygotowanie systemu Stałych Dyżurów na potrzeby podwyższania gotowości obronnej państwa i utrzymywanie w gotowości do uruchomienia zespołu Stałego Dyżuru Sądu Okręgowego, - opracowanie i aktualizowanie dokumentacji Stałego Dyżuru Sądu Okręgowego, - opracowanie i aktualizowanie dokumentacji stanowiska kierowania Sądu Okręgowego, w celu zapewnienia ciągłości kierowania w wyższych stanach gotowości obronnej państwa, - opracowanie i aktualizowanie dokumentacji punktu informacyjnego HNS oraz prowadzenie bazy danych HNS i przekazywanie tych danych do jednostek nadrzędnych, - opracowywanie rocznego harmonogramu wykonywania zadań obronnych, - zapewnienie obsady kadrowej Sądu Okręgowego niezbędnej do realizacji zadań obronnych w warunkach zagrożenia bezpieczeństwa państwa, w tym występowanie do właściwego terytorialnie szefa wojskowego centrum rekrutacji o wyłączenie z urzędu lub na wniosek od obowiązku pełnienia czynnej służby wojskowej w razie ogłoszenia mobilizacji i w czasie wojny, - koordynowanie przedsięwzięć obronnych oraz kontrola i nadzór wykonywania zadań obronnych w jednostkach podległych, - planowanie i organizacja szkoleń obronnych na szczeblu Sądu Okręgowego oraz podległych jednostek organizacyjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami, - uczestnictwo w szkoleniach obronnych organizowanych na szczeblu Ministerstwa Sprawiedliwości oraz Sądu Apelacyjnego w Białymstoku, - współdziałanie z terenowymi organami administracji wojskowej i samorządowej w związku z potrzebą realizacji zadań obronnych przez Sąd Okręgowy. 3. Realizowanie zagadnień z zakresu zarządzania kryzysowego, w tym wykonywanie i aktualizacja dokumentacji zarządzania kryzysowego. 4. Przygotowywanie sprawozdań, analiz na potrzeby kierownictwa Sądu.
StPr/25/0872
data rozpoczęcia pracy od 20.01.2026
wynagrodzenie od od 1 500 PLN

Ogłoszenie Prezesa Sądu Okręgowego w Łomży o konkursie na stanowisko specjalisty w zakresie psychologii w Opiniodawczym Zespole Sądowych Specjalistów w Sądzie Okręgowych w Łomży . Prezes Sądu Okręgowego w Łomży na podstawie art. 5 ust. 4, art. 8 ust. 1 i art. 9 ustawy z dnia 5 sierpnia 2015 r. o opiniodawczych zespołach sądowych specjalistów (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r., poz.708 z późn. zm.) w związku z rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 11 marca 2016 r. w sprawie konkursów na stanowiska kierownika i specjalisty opiniodawczego zespołu sądowych specjalistów (Dz.U. z 2016 r., poz. 367) ogłasza nabór w drodze konkursu na stanowisko specjalisty w zakresie psychologii w Opiniodawczym Zespole Sądowych Specjalistów w Sądzie Okręgowym w Łomży. 1. Nazwa i miejsce pracy: Opiniodawczy Zespół Sądowych Specjalistów Sąd Okręgowy w Łomży 2. Stanowisko i wymiar etatu: 1 stanowisko w pełnym wymiarze czasu pracy, specjalista z zakresu psychologii. 3. Oznaczenie konkursu A.1101.9.2025, 4. Termin i miejsce konkursu: Konkurs rozpocznie się w dniu 7 stycznia 2026 r. w siedzibie Sądu Okręgowego w Łomży ul. Dworna 16 (pierwszy etap konkursu nie wymagający udziału kandydatów). Konkurs zostanie przeprowadzony na zasadach określonych w art. 9 ustawy z dnia 5 sierpnia 2015 r. o opiniodawczych zespołach sądowych specjalistów (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r., poz.708 z późn. zm.) i rozporządzeniu Ministra Sprawiedliwości z dn. 11.03.2016 r. w sprawie konkursów na stanowisko specjalisty opiniodawczego zespołu sądowych specjalistów (Dz. U. z 2016 r., poz. 367 ). Ogólny zakres obowiązków: 1.sporządzanie, na zlecenie sądu lub prokuratora, opinii w sprawach rodzinnych i opiekuńczych oraz w sprawach nieletnich, na podstawie przeprowadzonych badań psychologicznych, pedagogicznych lub lekarskich. 2. zespoły na zlecenie sądu prowadzą także mediacje, przeprowadzają wywiady środowiskowe w sprawach nieletnich oraz prowadzą poradnictwo specjalistyczne dla małoletnich, nieletnich i ich rodzin. 3. zespoły mogą współdziałać z placówkami wykonującymi orzeczenia sądu.
StPr/25/0871
data rozpoczęcia pracy od 01.02.2026
wynagrodzenie od od 7 500 PLN

Pomoc w kuchni, obróbka warzyw, zmywanie naczyń, transport posiłków na wózkach z dużym obciążeniem na oddziały szpitalne.
StPr/25/0869
data rozpoczęcia pracy od 01.01.2026
wynagrodzenie od od 4 806 PLN

Praca przy produkcji aluminium i PCV. Obsługa centrów obróbczych.
StPr/25/0868
data rozpoczęcia pracy od 26.11.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Operator koparki; kierowca samochodu ciężarowego (kat. C). Praca: woj. podlaskie.
StPr/25/0867
data rozpoczęcia pracy od 26.11.2025
wynagrodzenie od od 6 500 PLN

DYREKTOR SZPITALA WOJEWÓDZKIEGO im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży Al. Piłsudskiego 11 w porozumieniu z Okręgową Radą Pielęgniarek i Położnych w Łomży ogłasza konkurs na stanowisko Pielęgniarki Oddziałowej Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii. Zakres obowiązków: 1. Kierowanie pracą podległego personelu. 2. Opracowywanie harmonogramu czasu pracy oraz nanoszenie zmian podległemu personelowi w systemie elektrycznym. *Pełna treść ogłoszenia o konkursie wraz z załącznikami dostępna na stronie: https://www.szpital-lomza.pl/tag/praca
StPr/25/0858
data rozpoczęcia pracy od 15.01.2026
wynagrodzenie od od 11 000 PLN

Składanie i szklenie okien PVC.
StPr/25/0848
data rozpoczęcia pracy od 07.11.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN