Prezydent Miasta Łomża na podstawie art. 11 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135) ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Łomży ul. Stary Rynek 14.
* Główne zadania wykonywane na stanowisku:
- prowadzenie spraw związanych z organizacją ruchu i zarządzaniem ruchem drogowym na ulicach, których zarządcą jest Prezydent Miasta Łomża,
- utrzymanie nawierzchni ulic, chodników, obiektów inżynierskich, urządzeń zabezpieczających ruch oraz innych urządzeń związanych z drogą,
- utrzymywanie czystości terenów zarządzanych przez Miasto,
- nadzór nad wdrażaniem i funkcjonowaniem nowych technologii w zarządzaniu transportem,
- wnioskowanie w sprawach budowy, modernizacji, utrzymania i ochrony urządzeń bezpieczeństwa ruchu, przeprowadzania okresowych kontroli stanu dróg ze szczególnym uwzględnieniem ich wpływu na stan bezpieczeństwa ruchu drogowego,
- prowadzenie analiz organizacji i bezpieczeństwa ruchu drogowego,
- uzgadnianie planów zagospodarowania przestrzennego w zakresie rozwiązań transportowych,
- współdziałanie w zakresie integracji systemów zarządzania ruchem,
- utrzymanie sieci sanitarnych w mieście oraz innych urządzeń związanych z ich funkcjonowaniem,
- dokonywanie okresowych przeglądów infrastruktury sanitarnej,
- wydawanie zgody (odmowy) na umieszczenie w pasie drogowym urządzeń lub obiektów niezwiązanych z gospodarką drogową lub potrzebami ruchu drogowego oraz na ich przebudowę lub remont w zakresie sieci wodociągowych, kanalizacyjnych i gazowych,
- prowadzenie spraw awaryjnych ujęć wody,
- prowadzenie spraw w zakresie utrzymania i rozwoju kanalizacji deszczowej,
- prowadzenie spraw w zakresie komunikacji miejskiej,
- koordynacja robót w pasie drogowym w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, opiniowanie projektów tych sieci, odbiory pasa drogowego,
- prowadzenie spraw w zakresie ochrony przeciwpowodziowej,
- współpraca z Policją w zakresie bezpieczeństwa i organizacji ruchu drogowego,
- opiniowanie koncepcji nowych elementów podstawowego układu drogowego lub ich modernizacji w zakresie zgodności z planowanymi systemami zarządzania ruchem, studiów techniczno-ekonomicznośrodowiskowych, prognoz ruchu, studiów wykonalności i wniosków przygotowywanych przez inne komórki organizacyjne.
* Praca w budynku Urzędu i na terenie Miasta. Praca wymagająca kontaktu elektronicznego, osobistego i telefonicznego z pracownikami Urzędu i podmiotami zewnętrznymi.
StPr/25/0801
data rozpoczęcia pracy od 15.11.2025
wynagrodzenie od od 7 200 PLN