Zamknij
Prezydent Miasta Łomża na podstawie art. 11 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135) ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Łomży ul. Stary Rynek 14. * Główne zadania wykonywane na stanowisku: - Prowadzenie spraw związanych z organizacją ruchu i zarządzaniem ruchem na drogach, których zarządcą jest Prezydent Miasta Łomża, zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym, a w szczególności: analizowanie i ocena aktualnej sytuacji na drogach w zakresie organizacji ruchu, wnioskowanie w sprawach zmian organizacji ruchu, analizowanie i opiniowanie projektów organizacji ruchu oraz ich przygotowanie do zatwierdzenia, zasięganie opinii organów uprawnionych do opiniowania organizacji ruchu, prowadzenie ewidencji stałych i czasowych projektów organizacji ruchu. - Prowadzenie spraw związanych z obsługą komunikacyjną obiektów przy drogach, w tym określanie miejsc włączenia ruchu drogowego spowodowanego zlokalizowaniem zabudowy do istniejącej lub projektowanej drogi, przygotowywanie zezwoleń na urządzenie zjazdów z dróg publicznych i warunków obsługi komunikacyjnej oraz opiniowanie zakresu rzeczowego umów dotyczących szczegółowych warunków budowy lub przebudowy dróg. - Wydawanie zezwoleń na organizowanie imprez na drogach publicznych. - Opiniowanie tras przejazdów pojazdów ponadnormatywnych i przewożących materiały niebezpieczne i wydawanie zezwoleń w tym zakresie. - Wydawanie zgody (odmowy) na usytuowanie obiektów budowlanych przy drogach w odległości mniejszej niż określona w ustawie o drogach publicznych. - Wydawanie zgody (odmowy) na umieszczenie w pasie drogowym urządzeń obcych oraz reklam, niezwiązanych z gospodarką drogową lub potrzebami ruchu drogowego. - Wydawanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego oraz naliczanie opłat i kar pieniężnych. - Kontrola pasów drogowych.
StPr/25/0802
data rozpoczęcia pracy od 15.11.2025
wynagrodzenie od od 5 500 do 6 000 PLN

Prezydent Miasta Łomża na podstawie art. 11 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135) ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Łomży ul. Stary Rynek 14. * Główne zadania wykonywane na stanowisku: - prowadzenie spraw związanych z organizacją ruchu i zarządzaniem ruchem drogowym na ulicach, których zarządcą jest Prezydent Miasta Łomża, - utrzymanie nawierzchni ulic, chodników, obiektów inżynierskich, urządzeń zabezpieczających ruch oraz innych urządzeń związanych z drogą, - utrzymywanie czystości terenów zarządzanych przez Miasto, - nadzór nad wdrażaniem i funkcjonowaniem nowych technologii w zarządzaniu transportem, - wnioskowanie w sprawach budowy, modernizacji, utrzymania i ochrony urządzeń bezpieczeństwa ruchu, przeprowadzania okresowych kontroli stanu dróg ze szczególnym uwzględnieniem ich wpływu na stan bezpieczeństwa ruchu drogowego, - prowadzenie analiz organizacji i bezpieczeństwa ruchu drogowego, - uzgadnianie planów zagospodarowania przestrzennego w zakresie rozwiązań transportowych, - współdziałanie w zakresie integracji systemów zarządzania ruchem, - utrzymanie sieci sanitarnych w mieście oraz innych urządzeń związanych z ich funkcjonowaniem, - dokonywanie okresowych przeglądów infrastruktury sanitarnej, - wydawanie zgody (odmowy) na umieszczenie w pasie drogowym urządzeń lub obiektów niezwiązanych z gospodarką drogową lub potrzebami ruchu drogowego oraz na ich przebudowę lub remont w zakresie sieci wodociągowych, kanalizacyjnych i gazowych, - prowadzenie spraw awaryjnych ujęć wody, - prowadzenie spraw w zakresie utrzymania i rozwoju kanalizacji deszczowej, - prowadzenie spraw w zakresie komunikacji miejskiej, - koordynacja robót w pasie drogowym w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, opiniowanie projektów tych sieci, odbiory pasa drogowego, - prowadzenie spraw w zakresie ochrony przeciwpowodziowej, - współpraca z Policją w zakresie bezpieczeństwa i organizacji ruchu drogowego, - opiniowanie koncepcji nowych elementów podstawowego układu drogowego lub ich modernizacji w zakresie zgodności z planowanymi systemami zarządzania ruchem, studiów techniczno-ekonomicznośrodowiskowych, prognoz ruchu, studiów wykonalności i wniosków przygotowywanych przez inne komórki organizacyjne. * Praca w budynku Urzędu i na terenie Miasta. Praca wymagająca kontaktu elektronicznego, osobistego i telefonicznego z pracownikami Urzędu i podmiotami zewnętrznymi.
StPr/25/0801
data rozpoczęcia pracy od 15.11.2025
wynagrodzenie od od 7 200 PLN

Prezydent Miasta Łomża na podstawie art. 11 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135) ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Łomży ul. Stary Rynek 14 * Główne zadania wykonywane na stanowisku: 1. Przygotowywanie wniosków aplikacyjnych w celu pozyskania funduszy zewnętrznych, składanie ich do instytucji pośredniczących, rozliczanie końcowe pozyskanych środków oraz sporządzanie niezbędnej sprawozdawczości z realizowanych zadań współfinansowanych lub finansowanych ze środków zewnętrznych. 2. Współpraca z krajowymi, zagranicznymi i regionalnymi instytucjami zarządzającymi, pośredniczącymi oraz wdrażającymi programy w zakresie uzgodnień dotyczących dofinansowania, realizacji umów oraz z podmiotami zaangażowanymi w realizację projektów. 3. Realizacja czynności związanych z obsługą dotacji celowych skierowanych do szkół i placówek oświatowych przez resorty rządowe lub instytucje reprezentujące te resorty, a także inne zadania dotyczące oświaty, wychowania i opieki, zgodnie z poleceniami przełożonego. 4. Przygotowywanie dokumentacji oraz czynny udział w czynnościach kontrolnych realizowanych projektów. 5. Przygotowywanie oraz realizowanie postępowań o zamówienia publiczne do kwoty 130 tys. zł związanych z realizowanymi projektami lub projektami będącymi w opracowaniu, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz wewnętrznymi regulacjami i upoważnieniami. 6. Udział w pracach komisji przetargowych, w tym: szacowanie wartości zamówienia, opracowywanie opisu przedmiotu zamówienia, ustalanie warunków udziału w postępowaniu oraz kryteriów wyboru oferty, badanie i ocena ofert, przygotowywanie odpowiedzi na pytania związane z postępowaniem, zgodnie z odrębnym powołaniem przez Prezydenta Miasta oraz w zgodzie z ustawą Prawo zamówień publicznych i wewnętrznymi regulacjami. 7. Współpraca z Wydziałem Skarbu i Budżetu w zakresie budżetowania pozyskanych środków zewnętrznych. 8. Przygotowywanie niezbędnych dokumentów związanych z rozliczaniem środków finansowych pozyskanych z funduszy zewnętrznych. 9. Wykonywanie innych zadań zleconych przez Prezydenta Miasta lub bezpośredniego przełożonego. * Praca w budynku Urzędu przy ul. Polnej 16.
StPr/25/0800
data rozpoczęcia pracy od 15.11.2025
wynagrodzenie od od 5 200 do 5 500 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: 1) zarządzanie działaniami psychologicznymi w Brygadzie i podległych dyslokacjach; 2) działania psychologiczne podejmowane w Brygadzie i podległych dyslokacjach; 3) upowszechnianie wiedzy na temat zdrowia psychicznego; 4) monitorowanie środowiska żołnierskiego oraz psychologicznych uwarunkowań służby wojskowej poprzez systematyczny kontakt z żołnierzami oraz pracownikami; 5) współpraca z osobami funkcyjnymi jednostki oraz instytucjami zajmującymi się ochroną i promocją zdrowia psychicznego, w systematycznym, programowym kształtowaniu i upowszechnianiu higieny psychicznej; 6) kształtowanie zachowań i stylu życia korzystnego dla zdrowia psychicznego, wspieranie żołnierzy w rozwijaniu umiejętności radzenia sobie w sytuacjach zagrażających zdrowiu psychicznemu; 7) udzielanie porad i indywidualnej pomocy psychologicznej żołnierzom, pracownikom, uczestnikom i weteranom misji poza granicami państwa oraz członkom ich rodzin; 8) rozpoznawanie i podejmowanie działań neutralizujących konflikty w środowiskach żołnierzy i pracowników; 9) wsparcie żołnierzy w procesie przeprowadzania opiniowania okresowego oraz właściwym doborze na stanowiska i funkcje; 10) przeprowadzenie wywiadów psychologicznych z nowo przybyłymi do jednostki wojskowej żołnierzami w celu określenia ich kondycji psychicznej i poznania najbliższego środowiska w jakim funkcjonują; 11) doskonalenie umiejętności żołnierzy w zakresie poznawania ich podwładnych, ich potrzeb psychicznych i stanów emocjonalnych, w tym rozpoznawania stanów kryzysu psychologicznego i adekwatnego do nich reagowania; 12) wydanie, w uzasadnionych przypadkach, opinii dla RWKL; 13) stosownie do potrzeb, podejmowanie interwencji w sytuacjach kryzysowych oraz uczestnictwo w pracach doraźnie powoływanych zespołów, w tym Zespołu Powiadamiającego o śmierci lub zranieniu żołnierza albo pracownika, grup interwencji kryzysowej; 14) prowadzenie szkolenia uzupełniającego żołnierzy i pracowników z przedmiotu "Profilaktyka i dyscyplina wojskowa"; 15) doskonalenie systemu profilaktyki psychologicznej poprzez organizację przedsięwzięć szkoleniowych we współpracy z innymi osobami funkcyjnym i instytucjami na terenie garnizonu m.in. Żandarmerią Wojskową i Policją; 16) organizowanie i prowadzenie zajęć psychoedukacyjnych z żołnierzami Brygady i w podległych dyslokacjach: w szczególności: z zakresu profilaktyki uzależnień, profilaktyki zachowań agresywnych, autoagresywnych, treningu radzenia sobie ze stresem, rozwiązywania sytuacji konfliktowych, przeciwdziałania dyskryminacji. *Miejsce pracy: 1 Podlaska Brygada Obrony Terytorialnej.
StPr/25/0799
data rozpoczęcia pracy od 01.11.2025
wynagrodzenie od od 6 500 PLN

Obowiązki związane z pracą z młodzieżą.
StPr/25/0793
data rozpoczęcia pracy od 01.11.2025
wynagrodzenie od od 5 153 PLN

Dozór/ ochrona mienia.
StPr/25/0795
data rozpoczęcia pracy od 10.10.2025
wynagrodzenie od od 4 666 do 4 800 PLN

Produkcja ciast i deserów.
StPr/25/0787
data rozpoczęcia pracy od 06.10.2025
wynagrodzenie od od 5 000 PLN

Pracownik będzie odpowiedzialny za: - Utrzymywanie stałego kontaktu z przedstawicielami gminy (na terenie województwa); - Pomoc gminom w analizie ich potrzeb w zakresie rozwiązań transportowych, infrastrukturalnych, prawnych lub technicznych rozpoznanie potrzeb mieszkańców z terenów podległych gmin oraz projektów FRPA; - Doradztwo w zakresie wyboru optymalnych rozwiązań oraz realizacji projektów; - Udzielanie informacji o ofercie spółki; - Monitorowanie i informowanie gmin o wszelkich zmianach prawnych, regulacyjnych lub organizacyjnych w spółce, które mogą wpłynąć na współpracę. Praca: powiat łomżyński, Łomża.
StPr/25/0786
data rozpoczęcia pracy od 06.10.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Utrzymanie porządku i przestrzeganie zasad BHP. Obsługa linii produkcyjnej i zautomatyzowanych maszyn. Kontrola procesu produkcji. Obsługa elektronarzędzi. Zgłaszanie awarii i problemów technicznych.
StPr/25/0781
data rozpoczęcia pracy od 03.10.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Sprzątanie pomieszczeń. Dbanie o czystość i porządek.
StPr/25/0780
data rozpoczęcia pracy od 13.10.2025
wynagrodzenie od od 30,50 PLN