Zamknij

Jak poprawić ruch organiczny na stronie sklepu internetowego? Pozycjonowanie pod dobre słowa kluczowe to sprawa kluczowa!

17.26, 20.09.2022 .
Skomentuj
REKLAMA

Z perspektywy przedsiębiorcy wysoka konwersja na stronie sklepu jest niezwykle cenna. Duży ruch może bowiem zapewnić wyższe zyski ze sprzedaży. To jednak nie tylko biznes; to również tworzenie odpowiedniej renomy firmy i jej otoczki. Przybierając postać eksperta w danej dziedzinie, stajemy się godni zaufania. Wysoka pozycja w rankingu Google gwarantuje odpowiednią widoczność, a co za tym idzie – wysoki ruch na stronie. Jak znaleźć się na szczycie? Pozycjonowanie to jeden z najskuteczniejszych sposobów na wejście sklepu internetowego do ścisłego topu wyszukiwarki Google. Poznaj bliżej esencję pozycjonerskich działań.

Wysoka pozycja sklepu w wyszukiwarce to sekret wysokiej konwersji!

Google jest topową wyszukiwarką, która słynie ze skutecznego systemu dopasowywania treści do zapytań internautów. W tym celu wykorzystuje ona swoje algorytmy. Aby pozycjonowanie strony przebiegło pomyślnie, warto dowiedzieć się, o co należy zadbać, aby nasza strona była premiowana przez roboty Google. To przede wszystkim optymalizacja strony. Obejmuje ona wszelkie technikalia, np.:

  • Poprawność HTML
  • Prędkość ładowania się danych
  • Bezpieczny protokół HTTPS
  • Metatagi
  • Struktury nagłówków

Wręcz kolosalne znaczenie ma również odpowiednie nasycenie treści dobrze dobranymi słowami kluczowymi. A skoro już przy słowach jesteśmy, to te muszą być odpowiednio atrakcyjne i unikalne. To tylko kilka z aspektów. Istnieje bowiem więcej niż 200 różnych czynników warunkujących pozycję.

Źródło: afterweb.pl/pozycjonowanie-stron/

Jakie jeszcze wyróżniamy kanały ruchu organicznego? Oto kilka z nich

Nie tylko wyszukiwarka jest miejscem, przez które można zlokalizować daną stronę czy treść. Wymienić należy jeszcze takie medium, jak: Google Grafika, Google Maps czy Google Video.

Obrazy Google skupiają się oczywiście na wyszukiwaniu obrazów. Aby ziścić swój cel, należy posłużyć się odpowiednią frazą lub też posiadanym obrazem. Coraz więcej internautów szuka tam informacji. Aby nasz obraz pojawił się w tym miejscu, należy odpowiednio opisać zdjęcie, wykorzystując atrybut „Alt”. Podobnie jest z samą nazwą, ta powinna zawierać bowiem słowo kluczowe.

Mapy Google są niezwykle istotne dla firm oferujących usługi, a także dla sklepów internetowych. Wyniki wyszukiwań prezentują dokładne miejsce, wyznaczając również trasę dojazdu, a także opinie na temat sklepu lub firmy. Znalezienie się tam wymaga założenia konta Google i dodania przedsiębiorstwa do Google Moja Firma. Po tym otrzymamy wizytówkę.

Google Video jest potężnym narzędziem. Stworzenie własnego kanału na YouTube zapewnić może nadzwyczajne zasięgi, a także zbudowanie renomy. W końcu wierzymy głównie w to, co widzimy. Aby odnieść sukces w tym miejscu, należy stworzyć jakościowy film, nadać mu chwytliwy tytuł i odpowiedni opis z frazami kluczowymi. Algorytmy premiują tam wszystko to, co dodawane jest regularnie. Warto również prowadzić interakcję z widzami. To wszystko zwiększy prawdopodobieństwo ukazania się naszego filmu w wyszukiwarce Google Video.

We wszystkich tych miejscach warto pojawić się ze swoją stroną, niewątpliwie bowiem przekłada się to na skuteczne pozycjonowanie sklepów internetowych. Istnieje także kilka innych przestrzeni, jednakże zadbanie o media wspomniane w tym artykule już jest w stanie znacząco wpłynąć na zwiększenie pozytywnych rezultatów.

(.)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze
REKLAMA

komentarz (0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%