Zamknij

Glazurnik

Nr oferty: StPr/25/0733Dodane przez: Zakład Remontowo - Budowlany Aleksander Stanisław Świderski

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: 18-400 Łomża, powiat: m. Łomża, woj: podlaskie
: Prace związane z wykończeniem wnętrz (układanie glazury). Praca: Łomża i okolice.
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 10.09.2025
: od 30,50 PLN /godz.
System wynagradzania: Czasowy ze stawką godzinową
Dane pracodawcy:
Pracodawca: Zakład Remontowo - Budowlany Aleksander Stanisław Świderski
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Łomżyńska 21A, 18-400 Stare Kupiski, powiat: łomżyński, woj: podlaskie
Osoba do kontaktu: Aleksander Stanisław Świderski
Numer telefonu: 503080771
E-mail:
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: -
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
Realizacja zadań z zakresu BHP.
StPr/25/0738
data rozpoczęcia pracy od 11.09.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Dyrektor Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Łomży, na podstawie art.11.ust. 1 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135 z póź. zmian.) ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze-Główny księgowy. * Ogólny zakres zadań głównego księgowego: 1) Organizowanie systemu obiegu i kontroli dokumentów zgodnie z przepisami w sposób zapewniający właściwy przebieg operacji gospodarczych. 2) Bieżące prowadzenie księgowości i sprawozdawczości finansowej w sposób zapewniający: a. terminowe przekazywanie rzetelnych informacji ekonomicznych, b. ochronę mienia i rozliczanie osób materialnie odpowiedzialnych, c. prawidłowe i terminowe dokonywanie rozliczeń finansowych. 3) Prowadzenie gospodarki finansowej CKZiU zgodnie z obowiązującymi przepisami, polegające zwłaszcza na: a. przestrzeganiu zasad rozliczeń pieniężnych i zapewnienia należytej ochrony wartości pieniężnych, b. zapewnienia pod względem finansowym prawidłowości umów zawieranych przez CKZiU, c. zapewnieniu terminowego ściągania należności i dochodzenia roszczeń spornych oraz spłaty zobowiązań. 4) Nadzorowanie całokształtu prac z zakresu rachunkowości wykonywanych przez pracowników CKZiU: a. przestrzeganie dyscypliny budżetowej, b. analizowanie gospodarki finansowej CKZiU, c. sporządzanie planów finansowych CKZiU, d. dekretowanie dokumentów finansowych, e. prowadzenie ewidencji syntetycznej, f. dokonywanie w ramach kontroli wewnętrznej: wstępnej, bieżącej i następnej kontroli funkcjonalnej w zakresie rachunkowości, g. bieżące analizowanie przepisów prawnych szczególnie w zakresie finansów i rachunkowości, udzielanie wykładni prawnej, szkolenie pracowników księgowości, h. przestrzeganie przepisów dotyczących ochrony danych osobowych w związku z prowadzeniem spraw z zakresu wynagrodzeń, rozliczeń z pracownikami, ubezpieczeń itp., a w szczególności: właściwa ochrona tych danych przed niepowołanym dostępem, nieuzasadnioną modyfikacją lub zniszczeniem, nielegalnym ujawnieniem lub pozyskaniem. 5) Przestrzeganie tajemnicy służbowej. 6) Prowadzi rejestr sprzedaży i zakupu oraz sporządza deklaracje VAT i PEFRON oraz innych sprawozdań, 7) Prowadzi ewidencję syntetyczną, 8) Sporządza kalkulacje usług. 9) Przygotowywanie dokumentacji księgowej. 10) Rozliczanie inwentaryzacji, 11) Realizacja kontroli zarządczej.
StPr/25/0737
data rozpoczęcia pracy od 01.10.2025
wynagrodzenie od od 4 000 PLN

Główne obowiązki: - prowadzenie rachunkowości Muzeum; - wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi; - dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych; - przygotowywanie oraz aktualizacja planów finansowych Muzeum; - przygotowywanie i rozliczenie inwentaryzacji; - sporządzanie sprawozdań budżetowych, finansowych, statystycznych oraz na potrzeby Organizatora; - terminowe i prawidłowe prowadzenie ewidencji księgowej, w tym deklaracje VAT; - sprawowanie kontroli nad rozliczeniem sprzedaży ewidencjonowanej za pomocą kasy fiskalnej i terminala płatniczego; - zapewnienie prawidłowości rozliczeń, w tym m.in. dotacji podmiotowych oraz celowych; - wnioskowanie i uczestnictwo w zakresie opracowania regulacji (procedur) wewnętrznych Muzeum; - nadzorowanie prawidłowego obliczania podatków i składek na ubezpieczenie społeczne oraz terminowej realizacji zobowiązań; - naliczanie wynagrodzeń z pochodnymi; - wykonywanie innych nie wymienionych wyżej zadań, które na mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydanych przez Dyrektora Instytucji należą do kompetencji Głównego Księgowego *Ogłoszenie wraz z załącznikami są dostępne na stronie Biuletyn Informacji Publicznej Muzeum Północno Mazowieckie w Łomży: https://bip-lomza.pl/mpm/6185
StPr/25/0736
data rozpoczęcia pracy od 01.01.2026
wynagrodzenie od od 5 500 do 5 700 PLN

Prace związane z wykończeniem wnętrz. Praca: Łomża i okolice.
StPr/25/0735
data rozpoczęcia pracy od 10.09.2025
wynagrodzenie od od 30,50 PLN /godz.

Prace związane z wykończeniem wnętrz (murowanie, tynkowanie). Praca: Łomża i okolice.
StPr/25/0734
data rozpoczęcia pracy od 10.09.2025
wynagrodzenie od od 30,50 PLN /godz.

Prace związane z wykończeniem wnętrz (układanie glazury). Praca: Łomża i okolice.
StPr/25/0733
data rozpoczęcia pracy od 10.09.2025
wynagrodzenie od od 30,50 PLN /godz.

Ogłoszenie o konkursie na staż urzędniczy w Sądzie Okręgowym w Łomży z docelowym zatrudnieniem na stanowisko inspektora ds. obronnych, obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego. * Oznaczenie konkursu: A.1101.7.2025. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: 1. Organizowanie, koordynowanie i bezpośrednie wykonywanie zadań o charakterze obronnym, obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego w Sądzie Okręgowym w Łomży oraz nadzorowanie i koordynowanie realizacji zadań w jednostkach podległych. 2. Wykonywanie zadań w ramach przygotowań obronnych, w szczególności: - opracowywanie wytycznych w sprawie realizacji zadań obronnych oraz określanie zadań i trybu ich wykonania w podległych i nadzorowanych jednostkach organizacyjnych, opracowanie i aktualizowanie regulaminu organizacyjnego Sądu Okręgowego na czas zewnętrznego zagrożenia bezpieczeństwa państwa i w czasie wojny, - opracowanie i aktualizowanie planu operacyjnego funkcjonowania Sądu Okręgowego w warunkach zewnętrznego zagrożenia bezpieczeństwa państwa i w czasie wojny, - organizacja i przygotowanie systemu Stałych Dyżurów na potrzeby podwyższania gotowości obronnej państwa i utrzymywanie w gotowości do uruchomienia zespołu stałego dyżuru Sądu Okręgowego, - opracowanie i aktualizowanie dokumentacji stałego dyżuru Sądu Okręgowego, - opracowanie i aktualizowanie dokumentacji stanowiska kierowania Sądu Okręgowego, w celu zapewnienia ciągłości kierowania w wyższych stanach gotowości obronnej państwa, - opracowanie i aktualizowanie dokumentacji punktu informacyjnego HNS oraz prowadzenie bazy danych HNS i przekazywanie tych danych do jednostek nadrzędnych, - opracowywanie rocznego harmonogramu wykonywania zadań obronnych, - zapewnienie obsady kadrowej Sądu Okręgowego niezbędnej do realizacji zadań obronnych w warunkach zagrożenia bezpieczeństwa państwa, w tym występowanie do właściwego terytorialnie szefa wojskowego centrum rekrutacji o wyłączenie z urzędu lub na wniosek od obowiązku pełnienia czynnej służby wojskowej w razie ogłoszenia mobilizacji i w czasie wojny, - koordynowanie przedsięwzięć obronnych oraz kontrola i nadzór wykonywania zadań obronnych w jednostkach podległych, - planowanie i organizacja szkoleń obronnych na szczeblu Sądu Okręgowego oraz podległych jednostek organizacyjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami, - uczestnictwo w szkoleniach obronnych organizowanych na szczeblu Ministerstwa Sprawiedliwości oraz Sądu Apelacyjnego w Białymstoku, - współdziałanie z terenowymi organami administracji wojskowej i samorządowej w związku z potrzebą realizacji zadań obronnych przez Sąd Okręgowy. 3. Realizowanie zagadnień z zakresu zarządzania kryzysowego, w tym wykonywanie i aktualizacja dokumentacji zarządzania kryzysowego. 4. Przygotowywanie sprawozdań, analiz na potrzeby kierownictwa Sądu. * Szczegóły zawarte w ogłoszeniu nr A.1101.7.2025 zamieszczonym na stronie Sądu Okręgowego w Łomży www.lomza.so.gov.pl -oferty pracy
StPr/25/0732
data rozpoczęcia pracy od 01.11.2025
wynagrodzenie od od 1 500 PLN

Nauczanie języka angielskiego (dzieci i dorosłych).
StPr/25/0728
data rozpoczęcia pracy od 09.09.2025
wynagrodzenie od od 50,00 do 100,00 PLN

Prowadzenie pojazdu ciężarowego, odbiór i transport odpadów, współpraca z ładowaczami, codzienna kontrola stanu technicznego pojazdu
333030
data rozpoczęcia pracy od
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Komórka organizacyjna: Sekcja personalna (S-1). Główne obowiązki: realizacja zadań w obszarach działalności Sekcji personalnej S-1; sporządzanie i wykonywanie rozkazu Dowódcy zgodnie z obowiązującymi przepisami; redagowanie projektów punktów do rozkazu; sporządzanie poleceń wyjazdów służbowych oraz prowadzenie ewidencji wystawionych poleceń wyjazdów służbowych; dystrybucja dokumentacji personalnej oraz prowadzenie ewidencji przesyłanej dokumentacji.
StPr/25/0726
data rozpoczęcia pracy od 01.10.2025
wynagrodzenie od od 5 040 PLN