Zamknij

Magazynier -Magazyn Mundurowy- Grupa Zabezpieczenia Łomża

Nr oferty: StPr/25/0752Dodane przez: 25. WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W BIAŁYMSTOKU

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Al. Legionów 133, 18-400 Łomża, powiat: m. Łomża, woj: podlaskie
: ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ: - prowadzenie ewidencji i gospodarki magazynowej zgodnie z obowiązującymi przepisami; - wydawanie i przyjmowanie przedmiotów umundurowania i wyekwipowania oraz sprzętu na podstawie obowiązujących dokumentów materiałowych; - utrzymywanie niezbędnych zapasów w magazynie oraz informowanie przełożonych o bieżących potrzebach zgodnie z obowiązującymi przepisami, instrukcjami i zaleceniami; - prawidłowe rozmieszczenie mienia w magazynie; - utrzymywanie aktualnych danych o stanie jakościowym i ilościowym magazynowanego mienia oraz sposobie jego przechowywania i obsługiwania; - udział zamawianiu przedmiotów umundurowania i wyekwipowania oraz planowaniu zakupów
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 01.10.2025
: od 5 010 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Dane pracodawcy:
Pracodawca: 25. WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W BIAŁYMSTOKU
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Adres: Kawaleryjska 70, 15-601 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie
Osoba do kontaktu:
Numer telefonu:
E-mail: [email protected]
Język aplikacji: polski
Wymagane dokumenty: WYMAGANE DOKUMENTY: - życiorys (CV); - list motywacyjny *TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW: Wymagane dokumenty aplikacyjne należy przesyłać w terminie do dnia 28.09.2025 r. * na adres pocztowy: 25. Wojskowy Oddział Gospodarczy, ul. Kawaleryjska 7
Sposób kontaktu
przekazania dokumentów:
W ZAKRESIE OBOWIĄZKÓW MIĘDZY INNYMI: sprzątanie, dbałość o mienie instytucji, obsługa wydarzeń odbywających się w instytucji.
StPr/25/0757
data rozpoczęcia pracy od 01.10.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

W ZAKRESIE OBOWIĄZKÓW MIĘDZY INNYMI: sprzątanie, dbałość o mienie instytucji, techniczna obsługa wydarzeń odbywających się w instytucji, naprawa sprzętów, bieżące naprawy i remonty.
StPr/25/0756
data rozpoczęcia pracy od 01.10.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

W ZAKRESIE OBOWIĄZKÓW MIĘDZY INNYMI: prowadzenie sekretariatu, zarządzanie korespondencją, obsługa gości, sprzedaż biletów, obsługa publiczności.
StPr/25/0755
data rozpoczęcia pracy od 01.10.2025
wynagrodzenie od od 5 500 PLN

KONSERWATOR-SEKCJA OBSŁUGI INFRASTRUKTURY-GRUPA ZABEZPIECZENIA ŁOMŻA- rej. Osowiec. * ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ: - utrzymanie w należytym porządku i czystości wszystkich urządzeń oczyszczalni; - okresowe chlorowanie i usuwanie wysuszonego osadu z poletek osadowych; - koszenie traw na terenie oczyszczalni; - wykonywanie drobnych napraw konserwacyjnych wszystkich urządzeń oczyszczalni; - wykonywanie drobnych prac konserwacyjno remontowych branży budowlanej. * MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY: m. Łomża rej. Osowiec.
StPr/25/0754
data rozpoczęcia pracy od 01.10.2025
wynagrodzenie od od 4 910 PLN

TECHNIK-SEKCJA OBSŁUGI INFRASTRUKTURY- GRUPA ZABEZPIECZENIA ŁOMŻA rej. Osowiec. ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ: - utrzymanie w należytym stanie technicznym obiektów budowlanych wraz ze związanymi z nimi instalacjami, urządzeniami technicznymi i pozostałą infrastrukturą w obiektach; - rozliczanie pracy konserwatorów i monterów; - nadzór nad racjonalnym prowadzeniem gospodarki energetycznej i komunalnej oraz nad realizacją zadań dotyczących ochrony środowiska; - wnioskowanie o wykonanie robót konserwacyjnych i remontowych; - udział w wykonywaniu wniosków inwestycyjnych oraz dokumentacji projektowej w zakresie rozbudowy infrastruktury wojskowej; - udział w opracowaniu i realizacji planu rzeczowo-finansowego; - udział w prowadzonych kontrolach okresowych i przeglądach obiektów, stałych urządzeń technicznych, sieci i instalacji oraz bieżące usuwanie stwierdzonych uszkodzeń i awarii; - udział w przekazywaniu obiektów w użytkowanie przez jednostki i instytucje wojskowe w garnizonie; - współpraca z Infrastrukturą w zakresie przygotowania niezbędnych danych związanych z administrowaniem, użytkowaniem i eksploatacją nieruchomości wojskowych. * MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY: m. Łomża rej. Osowiec.
StPr/25/0753
data rozpoczęcia pracy od 01.10.2025
wynagrodzenie od od 5 010 PLN

ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ: - prowadzenie ewidencji i gospodarki magazynowej zgodnie z obowiązującymi przepisami; - wydawanie i przyjmowanie przedmiotów umundurowania i wyekwipowania oraz sprzętu na podstawie obowiązujących dokumentów materiałowych; - utrzymywanie niezbędnych zapasów w magazynie oraz informowanie przełożonych o bieżących potrzebach zgodnie z obowiązującymi przepisami, instrukcjami i zaleceniami; - prawidłowe rozmieszczenie mienia w magazynie; - utrzymywanie aktualnych danych o stanie jakościowym i ilościowym magazynowanego mienia oraz sposobie jego przechowywania i obsługiwania; - udział zamawianiu przedmiotów umundurowania i wyekwipowania oraz planowaniu zakupów
StPr/25/0752
data rozpoczęcia pracy od 01.10.2025
wynagrodzenie od od 5 010 PLN

-prowadzenie ewidencji i gospodarki magazynowej technicznych środków materiałowych tśm (czołgowo - samochodowych) zgodnie z obowiązującymi przepisami; - wydawanie i przyjmowanie materiałów technicznych oraz sprzętu na podstawie obowiązujących dokumentów materiałowych; - utrzymywanie niezbędnych zapasów części, materiałów technicznych i sprzętu w magazynie oraz informowanie przełożonych o bieżących potrzebach zgodnie z obowiązującymi przepisami, instrukcjami i zaleceniami; - utrzymywanie aktualnych danych o stanie jakościowym i ilościowym magazynowanego mienia oraz sposobie jego przechowywania i obsługiwania; - udział w planowaniu zakupów TŚM i sprzęt;
StPr/25/0751
data rozpoczęcia pracy od 01.10.2025
wynagrodzenie od od 5 010 PLN

Wykonywanie prób produkcyjnych. Prowadzenie dokumentacji stosowanych surowców. Udział w pracach badawczo- rozwojowych Spółki. Prowadzenie ISO i HACCP.
StPr/25/0747
data rozpoczęcia pracy od 01.10.2025
wynagrodzenie od od 4 800 do 5 500 PLN

Realizacja zadań z zakresu BHP.
StPr/25/0738
data rozpoczęcia pracy od 11.09.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Dyrektor Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Łomży, na podstawie art.11.ust. 1 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135 z póź. zmian.) ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze-Główny księgowy. * Ogólny zakres zadań głównego księgowego: 1) Organizowanie systemu obiegu i kontroli dokumentów zgodnie z przepisami w sposób zapewniający właściwy przebieg operacji gospodarczych. 2) Bieżące prowadzenie księgowości i sprawozdawczości finansowej w sposób zapewniający: a. terminowe przekazywanie rzetelnych informacji ekonomicznych, b. ochronę mienia i rozliczanie osób materialnie odpowiedzialnych, c. prawidłowe i terminowe dokonywanie rozliczeń finansowych. 3) Prowadzenie gospodarki finansowej CKZiU zgodnie z obowiązującymi przepisami, polegające zwłaszcza na: a. przestrzeganiu zasad rozliczeń pieniężnych i zapewnienia należytej ochrony wartości pieniężnych, b. zapewnienia pod względem finansowym prawidłowości umów zawieranych przez CKZiU, c. zapewnieniu terminowego ściągania należności i dochodzenia roszczeń spornych oraz spłaty zobowiązań. 4) Nadzorowanie całokształtu prac z zakresu rachunkowości wykonywanych przez pracowników CKZiU: a. przestrzeganie dyscypliny budżetowej, b. analizowanie gospodarki finansowej CKZiU, c. sporządzanie planów finansowych CKZiU, d. dekretowanie dokumentów finansowych, e. prowadzenie ewidencji syntetycznej, f. dokonywanie w ramach kontroli wewnętrznej: wstępnej, bieżącej i następnej kontroli funkcjonalnej w zakresie rachunkowości, g. bieżące analizowanie przepisów prawnych szczególnie w zakresie finansów i rachunkowości, udzielanie wykładni prawnej, szkolenie pracowników księgowości, h. przestrzeganie przepisów dotyczących ochrony danych osobowych w związku z prowadzeniem spraw z zakresu wynagrodzeń, rozliczeń z pracownikami, ubezpieczeń itp., a w szczególności: właściwa ochrona tych danych przed niepowołanym dostępem, nieuzasadnioną modyfikacją lub zniszczeniem, nielegalnym ujawnieniem lub pozyskaniem. 5) Przestrzeganie tajemnicy służbowej. 6) Prowadzi rejestr sprzedaży i zakupu oraz sporządza deklaracje VAT i PEFRON oraz innych sprawozdań, 7) Prowadzi ewidencję syntetyczną, 8) Sporządza kalkulacje usług. 9) Przygotowywanie dokumentacji księgowej. 10) Rozliczanie inwentaryzacji, 11) Realizacja kontroli zarządczej.
StPr/25/0737
data rozpoczęcia pracy od 01.10.2025
wynagrodzenie od od 4 000 PLN