Główne obowiązki na stanowisku, na które prowadzony jest nabór:
1. Udział w planowaniu i realizacji budżetu komendy miejskiej.
2. Planowanie wydatków finansowych niezbędnych do realizacji zadań komórki organizacyjnej oraz dbałość o ekonomiczne ich wydatkowanie.
3. Podejmowanie i inicjowanie działań obniżających koszty działalności komendy miejskiej.
4. Podejmowanie działań związanych z wdrażaniem postępu w dziedzinie przeciwpożarowej.
5. Współdziałanie z ogniwami Związku Ochotniczych Straży Pożarnych RP, OSP i innymi stowarzyszeniami, związkami zawodowymi działającymi w komendzie miejskiej oraz innymi organami i jednostkami organizacyjnymi.
6. Współdziałanie z komórkami organizacyjnymi Urzędu Miasta Łomża, Starostwa Powiatowego, Urzędów Miast i Gmin oraz innymi służbami, inspekcjami i strażami, a także z podmiotami Krajowego Systemu ratowniczo - Gaśniczego.
7. Współpraca z organami administracji państwowej i jednostek samorządu terytorialnego w zakresie realizacji zadań związanych z zabezpieczeniem techniczno operacyjnym funkcjonowania i działań komendy.
8. Opracowywanie materiałów do udostępniania jako informacja publiczna.
9. Wykonywanie zadań wynikających z aktów normatywnych oraz prowadzenie podręcznych rejestrów tematycznych aktów prawnych z obowiązującego zakresu działania wydziału.
10. Przestrzeganie ustalonych procedur obiegu dokumentów (instrukcji kancelaryjnej) i realizowanie prac archiwalnych w zakresie przekazywania wytworzonych akt archiwalnych i dokumentów do archiwum i ich brakowania.
11. Udział w organizacji i realizacji szkoleń oraz doskonalenia zawodowego.
12. Realizacja przedsięwzięć dotyczących organizacji ksr-g na obszarze miasta i powiatu.
13. Zapewnieniem właściwego stanu technicznego użytkowanych obiektów, pomieszczeń i lokali mieszkalnych pozostających w dyspozycji komendy miejskiej, a także planowaniem i realizacją inwestycji i remontów w tym zakresie.
14. Opracowywanie planu potrzeb w zakresie wydatków rzeczowych, w tym także wyposażenia strażaków w odzież ochronną, specjalną bądź wyposażenia osobistego.
15. Prowadzeniem obsługi mieszkaniowej, mundurowej i socjalnej strażaków, pracowników cywilnych i emerytów komendy miejskiej.
16. Dokonywanie zakupów i dostaw sprzętu, paliwa, materiałów, urządzeń i usług niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania komendy miejskiej ze szczególnym uwzględnieniem procedur wynikających z ustawy prawo zamówień publicznych.
17. Prowadzenie postępowań o zamówienia publiczne zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.
18. Zabezpieczenie logistyczne działań ratowniczych, ćwiczeń i szkoleń prowadzonych przez podmioty krajowego systemu ratowniczo - gaśniczego na terenie miasta i powiatu oraz ich przygotowanie do działań w ramach odwodów operacyjnych.
19. Realizacja ewidencji ilościowo wartościowej z ewidencją ilościową kartotek magazynowych.
20. Uzgadnianie z Sekcją Finansową salda kont analitycznych magazynu z syntetyką.
21. Likwidacja zbędnych rzeczowych składników majątku.
22. Sporządzanie planów zakupów i robót budowlano instalacyjnych oraz ich realizacją.
23. Prowadzeniem kart odzieży specjalnej i ekwipunku.
24. Realizacja prac gospodarczych i porządkowych na terenie bazy i placu komendy miejskiej.
25. Prowadzenie postępowań wyjaśniających związanych ze szkodami w mieniu komendy miejskiej, zawinionych przez kierowników jej komórek organizacyjnych, a także nadzór nad procedurami postępowań odszkodowawczych prowadzonych przez dowódcę JRG i kierowników komórek organizacyjnych komendy miejskiej.
26. Systematyczna analizowanie potrzeb w zakresie sprzętu pożarniczego i ratowniczego, środków gaśniczych i neutralizatorów i ustalaniem z komórką właściwą ds. operacyjnych priorytetów w tym zakresie.
27. Ścisła współpraca z Sekcją Finansową komendy miejskiej.
28. Realizacja prac dotyczących projektów związanych z pozyskiwaniem środków z funduszy strukturalnych i celowych Unii Europejskiej i z innych źródeł.
29. Inicjowaniem i podejmowanie działań na rzecz utrzymania gotowości operacyjno technicznej samochodów i sprzętu silnikowego.
30. Prowadzeniem spraw dotyczących ewidencji, rejestracji i przeglądów technicznych sprzętu specjalistycznego, pojazdów, przyczep i sprzętu silnikowego w tym agregatów prądotwórczych.
31. Prowadzeniem gospodarki częściami zamiennymi, olejami, smarami i innymi materiałami eksploatacyjnymi.
32. Prowadzenie ewidencji i konserwacji sprzętu obrony cywilnej.
33. Wystawianie okresowych kart pracy pojazdów i sprzętu silnikowego będącego na stanie komendy miejskiej.
34. Obsługa transportowa komórek organizacyjnych komendy miejskiej.
35. Realizacja prawidłowości prowadzenia przez komórki organizacyjne komendy miejskiej dokumentacji związanej z samochodami i sprzętem silnikowym, a w szczególności rozliczania zużycia paliw, olejów, smarów i innych materiałów eksploatacyjnych.
36. Prowadzenie Ksiąg Głównych Materiałów Pędnych.
37. Organizowanie przeglądów, napraw oraz konserwacji samochodów, sprzętu silnikowego, ratowniczego i innych urządzeń i instalacji technicznych.
38. Wypracowywanie wymogów parametrów technicznych dla nowo zakupywanych samochodów i sprzętu silnikowego.
39. Zapewnieniem ciągłego funkcjonowania instalacji telefonicznej i łączności bezprzewodowej funkcjonującej w komórkach organizacyjnych komendy miejskiej.
40. Nadzór nad utrzymaniem należytej czystości i porządku w pomieszczeniach budynku komendy miejskiej.
41. Wykonywanie zadań wynikających z prowadzenia mobilizacji określone przepisami szczegółowymi.
42. Wykonywanie czynności wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych w ramach zadań wynikających z zakresu działania Wydziału Kwatermistrzowsko Technicznego.
43. Przestrzeganie zasad ochrony danych osobowych wynikających z ustawy w zakresie upoważnienia do przetwarzania danych osobowych.
StPr/25/0639
data rozpoczęcia pracy od 01.10.2025
wynagrodzenie od od 6 156 PLN